creacióicensuradestacat

Taules rodones al voltant de l’exposició “Presos polítics a l’Espanya contemporània”

El Museu de Lleida enceta dimecres 28 de març un cicle de tres taules rodones al voltant de l’exposició Presos polítics a l’Espanya contemporània, de Santiago Sierra.

La primera d’elles girarà al voltant de la creació i la censura, i comptarà amb la participació de: Francesc Serés (@FrancescSeres), escriptor i director de FABER; Joan Maria Minguet (@jminguetb), professor d’Història de l’Art Contemporani i d’Història del cinema a la Universitat Autònoma de Barcelona; Pilar Parcerisas (@pilarparcerisas), historiadora, crítica d’art i comissària d’exposicions; i Josep Miquel Arenas, Valtonyc (@valtonyc), raper. La taula serà moderada per Jesús Navarro (elNavarroG), director del Museu d’Art Jaume Morera de Lleida.

Descarrega el pdf

La segona taula, que tindrà lloc el dilluns 9 d’abril, girarà al voltant de la llibertat d’expressió, la censura i la política. Comptarà amb la participació de Txell Bonet (@TxellBonet), periodista i activista cultural; Bea Talegón (@BeatrizTalegon), advocada i periodista; i Cassandra Vera (@kira_95), escriptora i estudiant d’Història. La moderadora serà la periodista Anna Sàez (@lukanora).

Descarregar el pdf

I la tercera, que se celebrarà el dimecres 18 d’abril, parlarà sobre com educar en la llibertat d’expressió, i comptarà amb la participació de Belen Tascón (@BelenTascon), presidenta de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC); Jaume Carbonell (@Jcarbonellseba), pedagog; Pilar Gargallo (@PiGaOt), presidenta de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC); i Manel Riu (@mireiagalindo), professor de l’INS Tremp. El moderador de la taula serà Raül Manzano (@RaulManzanoT), mestre i director de la revista Guix

Descarregar el pdf

taulerrodones3