Exposició "Granados, de París a Goya". Fins al 30 d'abril de 2017

Programa educatiu del Museu de Lleida 2016 - 2017

Foto Pintxo

Pinotxo i l’artesà de la fusta

Les aventures de l’immortal Pinotxo ens introdueixen en el de món màgic del treball de la fusta. L’activitat consisteix en una visita guiada dinamitzada que comença al taller del fuster Geppetto, on s’explica com pren vida el personatge gràcies a un artesà de la fusta. A l’aula didàctica descobrirem les eines i la filosofia de l’ofici, i llegirem fragments del conte d’en Pinotxo. A continuació ens traslladem a la col·lecció permanent del museu on relacionarem el que hem treballat a l’aula didàctica amb una selecció de peces realitzades en fusta: escultures, arquetes, armaris, mènsules, etc.

Aquesta proposta educativa es desenvolupa en el marc del Projecte Comú de Lectura i compta amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Segrià de l’institut Templers de Lleida.

Nivells educatius:
Educació Infantil, Primària i Secundària

Dates: del 14 de setembre de 2016 al 16 de juny de 2017
Durada: 1 hora
Horaris: Dilluns i divendres de 10 a 14 hores. Dimarts, dimecres i dijous de 10 a 14 hores i de 16 a 18 hores.
Preu: 30€ grup classe

Materials didàctics:
Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària.
Educació Primària: Cicle Mitjà i Superior.
Educació Secundària.
Materials complementaris: taller i visita dinamitzada.
Vídeo de visita escolar. Youtube.
Web del Comú de Lectura/Pintotxo