Programa educatiu del Museu de Lleida 2019 - 2020

Foto Pintxo

Pinotxo i l’artesà de la fusta

Les aventures de l’immortal Pinotxo ens introdueixen en el món màgic del treball de la fusta. L’activitat consisteix en una visita guiada dinamitzada que comença al taller del fuster Geppetto, on s’explica com pren vida el personatge gràcies a un artesà de la fusta. A l’aula didàctica descobrirem les eines i la filosofia de l’ofici, i llegirem fragments del conte d’en Pinotxo.
A continuació ens traslladem a la col·lecció permanent del Museu on relacionarem el que hem treballat a l’aula didàctica amb una selecció de peces realitzades en fusta: escultures, arquetes, armaris, mènsules, etc.

Aquesta proposta educativa es desenvolupa en el marc del Projecte Comú de Lectura i compta amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Segrià i l’institut Castell dels Templers de Lleida.

Dates: del 16 de setembre al 19 de juny
Durada: 75 min
Horaris: de dilluns a divendres de 10h a 14h
Preu: 30€ grup classe

Materials didàctics:
Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària.
Educació Primària: Cicle Mitjà i Superior.
Educació Secundària.