Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

Imatge exposició Granados

Granados, de París a Goya

L’exposició “Granados, de París a Goya”, organitzada conjuntament pel Museu de Lleida i el Museu de la Música, vol commemorar els 150 anys del naixement del compositor lleidatà. La mostra pretén donar a conèixer les diferents facetes d’aquest gran músic: el pianista, el pedagog i el compositor, posant en valor el Granados més europeu, innovador i la seva relació amb les avantguardes del moment.

La mostra està plantejada per fer aflorar sensacions al visitant, traslladant-lo al taller de l’artista, amb la finalitat de seguir amb un itinerari “simbòlic” que es divideix en set parts, començant per París i acabant amb Goya. Per aquesta raó, la proposta educativa dissenyada pel professor i musicòleg Lluís Herrera (Departament d’Ensenyament. Serveis Territorials a Lleida), vol potenciar el vessant experièncial de l’exposició amb una proposta de visites/taller adreçades a tots els cicles educatius. El projecte compta amb la col·laboració del CRP del Segrià.

Trobada pedagògica “Enric Granados”

Nivells educatius: infantil, primària i secundària
Horari: dilluns i divendres de 10h a 14h. Dimarts, dimecres i dijous de 10h a 14h i de 16h a 18h.

Proposta educativa per cicles educatius:

EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA
Enric Granados. Les olors..

Les olors de la música
PDF. Objectius, contingut i desenvolupament de l’activitat.

EDUCACIÓ SECUNDARIA (ESO i Batxillerat)
Enric Granados. Granados i les noves tecnologies...

Granados i les noves tecnologies

L'obra d'art total

L’obra d’art total
PDF. Objectius, contingut i desenvolupament de l’activitat.

Taller complementari a realitzar durant la visita a l’exposició:
Música, natura i personatges fantàstics al Modernisme.