Programa educatiu del Museu de Lleida 2022 - 2023

escolesamiguesdestacat

Signatura del conveni amb les Escoles Amigues del Museu de Lleida

El projecte de les Escoles Amigues del Museu de Lleida és una iniciativa del propi museu, que té com a objectiu apropar a la comunitat educativa del nostre entorn les possibilitats educatives del patrimoni que conserva i divulga. La col·laboració que s’estableix entre les escoles i el museu comporta l’execució d’un projecte educatiu vinculat al discurs i les col·leccions del museu. El curs 2021-2022 s’han portat a terme dos projectes, que han servit també com a prova pilot, amb les escoles Pràctiques I i Lestonnac. Concretament, l’escola Pràctiques I va proposar un projecte vinculat al riu Segre, que s’ha acabat perfilant durant aquest curs que ara ha acabat; i amb Lestonnac s’ha treballat un projecte de gènere, que el museu ja oferia al seu programa didàctic. En tots dos casos, el museu ha esdevingut una extensió de l’escola.

Aquesta setmana s’ha fet la signatura dels convenis amb les dos escoles i el lliurament d’una placa, que les identifica com a Escoles Amigues del Museu de Lleida.

escolesamiguesweb2