Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

edullull

Ramon Llull. Un viatge per la Mediterrània

Proposta didàctica de l’exposició temporal:
Raimundus, christianus, arabicus. Ramon Llull i l’encontre entre cultures

En aquesta exposició els alumnes hi descobriran la figura de Ramon Llull i el context social i cultural de la seva època, així com les principals característiques de la seva obra i pensament, amb especial referència al valor del debat i el coneixement de l’altre.

S’hi presta atenció especial als seus viatges i a la importància de la mar Mediterrània com a eix de comunicacions, de comerç i d’intercanvi culturals.

A continuació realitzarem un taller a l’aula didàctica relacionant i posant en pràctica temes de l’exposició, com ara els viatges de Ramon Llull.

Durada: 1 hora 30’
Horaris: de dilluns a divendres de 10 a 14h
Preu: 30 € grup classe

Materials didàctics:
Presentació de l’exposició per al Professorat
Dimecres 21 de setembre a les 17 hores al Museu de Lleida. Organitza ” Espai Cultura ” i CRP del Segrià.
Primària cicle superior i Secundària
Quadern del professor (PDF)
Quadern de l’alumne (PDF)
Visita dinamitzada : Ramon Llull. Un viatge per la Mediterrània a l’edat mitjana (PDF)