Exposició "Fams i abundàncies". Fins al 19 de novembre de 2017

Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

Descobrim la Lleida del Barroc

Els segles XVII i XVIII van ser uns anys convulsos per a la història de Lleida, en particular i de Catalunya, en general. Temps de conflicte que es van iniciar amb la guerra dels Segadors (1640-44) i van concloure amb la guerra de Successió (1714). Aquests fets van esdevenir essencials en la configuració de la memòria col·lectiva del país, i és per això que us volem apropar aspectes de la vida quotidiana dels lleidatans que van caracteritzar aquests moments històrics. Us proposem un itinerari educatiu que comença al Museu de Lleida i continua pels carrers i places de la ciutat, tot evocant la història, la vida quotidiana, els oficis, l’art i el patrimoni cultural de l’època.

Nivells educatius:
Educació Primària (cicle sup.), Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius.

Horari: dilluns i divendres de 10h a 14h. Dimarts, dimecres i dijous de 10h a 14h i de 16h a 18h.
Preu i durada de l’activitat: Visita només al Museu: 30€ / 1 hora Visita Museu + itinerari carrer: 45€ / 2 hores

Materials didàctics:
Bloc educatiu temàtic adreçat al professorat