Programa educatiu del Museu de Lleida 2019 - 2020

maymunaweb

Visites dramatitzades “En clau de dona”

Aquest diumenge, coincidint amb la celebració del 8M, el Museu de Lleida endega un cicle de visites dramatitzades protagonitzades per dones. De la mà de la Maymuna i l’Atilia, els visitants faran un recorregut per la història d’aquestes dos dones i per l’època que van viure en terres lleidatanes.

-       Maymuna, memòries d’una morisca lleidatana: la Maymuna és una princesa andalusina del segle IX que ens acompanyarà pels racons del museu on fragàncies i contes fantàstics ens traslladaran a un altre temps.

-       Atilia, lliberta i pedagoga de la Ilerda romana: l’Atilia és descendent de guerrers ilergets habitants de l’antiga Iltirta i ens explicarà el llegat de la cultura ilergeta, enriquida amb l’establiment del municipi romà.

Les visites aniran a càrrec d’Eva Lega, diplomada en Turisme, llicenciada en Humanitats, gestora cultural en patrimoni i management artístic des de fa 10 anys.

Aquest diumenge 8 de març, a les 11.00 h, tindrà lloc la primera de les visites protagonitzades per Maymuna, que es repetiran el 5 d’abril i el 3 de maig. Per la seva banda, les visites amb l’Atilia tindran lloc els diumenges 22 de març, 19 d’abril i 10 de maig.

El preu de l’activitat és de 2€ per persona.

Descarregar pdf

Microsoft Word - VISITES TEATRALITZADES