Exposició "Fams i abundàncies". Fins al 19 de novembre de 2017

Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

destacatweb

Trobada pedagògica “Fams i abundàncies”

El proper dimecres 20 de setembre tindrà lloc la Trobada pedagògica Fams i abundàncies, adreçada a la comunitat docent, que servirà per donar a conèixer la proposat didàctica de l’exposició Fams i abundàncies, que es pot visitar al Museu de Lleida fins al 19 de novembre de 2017. La mostra reflexiona sobre com la gana i la inseguretat han perseguit la humanitat des dels seus inicis i explica l’evolució històrica de Catalunya a partir de la fam i la lluita per tractar d’evitar-la.

La Trobada, organitzada conjuntament pel Museu de Lleida i el Servei Educatiu del Segrià, començarà amb una visita guiada a la mostra, seguida d’una taula rodona i la presentació de la proposta didàctica. Per inscriure-us a la trobada, us heu d’adreçar aquí: informació i inscripcions.

Descarregar el programa de la Trobada