Exposició "Fams i abundàncies". Fins al 19 de novembre de 2017

Temps del Romànic. Art, vida i consciència

Sala d’exposicions temporals

Del 8 de setembre de 2015 al 10 de gener de 2016

Organitzada per l’Obra Social “la Caixa” i la Generalitat de Catalunya en el marc del programa Romànic Obert, l’exposició Temps del Romànic. Art, vida i consciència ens presenta l’art, la societat i la cultura de Catalunya ara fa mil anys amb una aproximació interdisciplinària, que comprèn des de l’art i el pensament intel·lectual fins a la vivència de les persones corrents. La mostra permet redescobrir i interpretar el romànic català a través de recursos audiovisuals i interactius, oferint una visió fresca i actual d’aquest moment i d’aquest patrimoni. L’exposició es divideix en cinc grans conceptes o àmbits: els pilars; els contrastos; el missatge; la vida i els mons; i el romànic català, europeu, únic; a través dels quals, el visitant podrà copsar l’estètica d’una època, els avenços tècnics i la innovació del conjunt del Romànic: un element patrimonial únic, singular dins i fora del nostre país.

Descarregar la nota de premsa

Descarregar tríptic de l’exposició

tempsromanic1