Programa educatiu del Museu de Lleida 2018 - 2019

taller_vestimlalleidamodernistaweb

Taller infantil: Vestim la Lleida modernista

Per als propers dies 25 i 26 de juny hem preparat el taller infantil “Vestim la Lleida modernista”.

Abans de res, per posar-nos en situació, farem un breu recorregut per alguns dels edificis modernistes més propers al museu. A continuació, visitarem l’exposició El fil invisible: dones que cusen, que mostra roba interior de dona, de nens i de la llar de finals del segle XIX i principis del XX. Aquesta exposició ens hauria de servir per inspirar-nos i, ja a l’aula didàctica, vestir una família d’inicis del segle XX mitjançant uns retallables.

Però no ens quedarem amb això, i encara ens donarà temps de gaudir amb diversos jocs que ens estimularan la memòria, la localització i la identificació d’alguns espais de la nostra ciutat.

Si us animeu, podeu inscriure els nens i nenes trucant al telèfon del museu (973 28 30 75).

Descarregar el document en pdf

taller_vestimlalleidamodernista