Programa educatiu del Museu de Lleida 2018 - 2019

Elaboració tapís

Taller de confecció d’un tapís, al Museu de Lleida

Durant aquesta setmana, els alumnes del cicle superior del Primària del col·legi Pràctiques II de Lleida estan realitzant al Museu de Lleida el taller de tècniques artístiques, amb un afegit especial: l’elaboració d’un tapís.

Seguint l’experiència adquirida l’any 2010, amb el taller “De tots colors”, realitzat en el marc de l’exposició La col·lecció de tapissos de la Seu Vella de Lleida (del 7 de maig al 3 d’octubre de 2010), i aprofitant la mateixa estructura que es va utilitzar llavors a la Seu Vella, els alumnes del Pràctiques II realitzaran un tapís durant els tres dies que duri aquesta activitat. En total, més d’un centenar de nens i nenes participaran en l’elaboració d’aquest tapís amb tècniques tradicionals, amb la temàtica de les quatre estacions de l’any, sota el monitoratge de Rosa Solsona i el suport dels tècnics educatius del Museu.