Programa educatiu del Museu de Lleida 2018 - 2019

sixenadestacat

Presentació del llibre “Sixena: la croada de la memòria”, de Francesc Canosa

El proper dijous 22 de febrer, el Museu de Lleida acollirà la presentació del llibre de Francesc Canosa Sixena: la croada de la memòria, editat per l’Editorial Fonoll, una obra que tot i el seu títol, no està només centrada en el litigi per les obres procedents del monestir de Santa Maria de Sixena. El llibre va més enllà i pretèn explicar més de vuit segles de la història d’un territori i de la gent que l’ha habitat.

L’autor, Francesc Canosa, és periodista, escriptor i guionista. Llicenciat en periodisme. Màster en comunicació social. Doctor en comunicació per la Facultat de Comunicació Blanquerna (URL). Articulista del diari ARA i Nació Digital. Col·laborador del Catalunya Migdia i dels serveis informatius de Catalunya Ràdio, Televisió de Catalunya, la Xarxa i el Punt Avui TV. També és professor associat a la Facultat de Comunicació Blanquerna.

Descarregar el pdf

presentació_Sixenalacroadadelamomèria2