Programa educatiu del Museu de Lleida 2018 - 2019

llibres

Novembre literari al Museu de Lleida

El Museu de Lleida encara un mes de novembre molt literari amb la presentació de tres llibres recentment publicats que ens ofereixen, des de perspectives diverses, aproximacions variades al fenomen artístic.

cicle_de_presentacions_novembre2

La primera presentació serà el proper dijous 8 de novembre, en què Perejaume ens portarà el seu llibre “Treure una marededéu a ballar”, de Galàxia Gutemberg. La presentació anirà a càrrec de l’escriptor Francesc Serés.

Descarregar el targetó

El dijous 22 de novembre serà el torn d’Artur Ramon, que ens persentarà el seu llibre “Les obres mestres de l’art català”, editat per Rosa dels Vents, del grup editorial Penguin Random House. La presentació anirà a càrrec d’Alberto velasco, conservador del Museu de Lleida.

Descarregar el targetó

Per últim, el dimecres 28 de novembre, serà el torn de Raül Garrigasait i el seu últim llibre, “El fugitiu que no se’n va”, d’Edicions de 1984. Participaran en la presentació Pere Pena, poeta; Mònica Boixader, periodista cultural, a més del propi autor.