Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

mediterrania

La Mediterrània del segle XX. Realitats i mirades

L’IEMed i el Museu de Lleida proposen un viatge pel convuls segle XX a través del document fotogràfic que ens ha proporcionat l’arxiu d’imatges de l’Agència EFE, amb la voluntat de recordar els fets més rellevants que han marcat el transcurs d’aquesta regió durant el segle passat. Des de la fi dels grans imperis fins a la configuració dels nous estats; des dels conflictes sagnants fins a la recerca de la pau; des del món tradicional i rural fins a la modernitat urbana. Un joc de realitats i mirades a aquesta Mediterrània viva, diversa i propera. La mostra també incorpora una mirada complementaria als principals fets que històrics que han caracteritzat la història recent de la ciutat de Lleida i les seves comarques, amb la finalitat d’establir connexions amb els temes que reflecteix l’exposició.

Nivells educatius: Cicle Superior de Primària, ESO i Batxillerat
Durada de l’activitat: 90 minuts
Preu de l’activitat: 30€
Horari de l’activitat: Dimarts, dimecres i dijous de 10 a 14h i de 16 a 18h; divendres de 10 a 14h