Programa educatiu del Museu de Lleida 2018 - 2019

Sala d’exposicions temporals

Del 26 de setembre al 9 de desembre de 2018

Entrada gratuïta

L’exposició és una producció de l’Institut Europeu de la Mediterrània, l’Agència EFE i el Museu de Lleida, que ha comptat amb la col·laboració del diari Segre. La mostra és un viatge pel convuls segle XX a través de fotografies proporcionades per l’arxiu de l’Agència EFE i seleccionades pel comissari de l’exposició, el periodista Tomàs Alcoverro, una mostra que va ser presentada a Barcelona i Tarragona . La producció del Museu de Lleida presenta la particularitat d’obrir una finestra a la història gràfica de Lleida des de finals del segle XIX fins ben entrat el XX. Aquest treball l’ha realitzat la periodista Anna Sàez. Així, amb 40 fotografies es presenta tant la ciutat com el territori de Ponent dins del marc de l’Europa i la Mediterrània del segle passat, establint un paral·lelisme amb els fets més rellevants que van marcar el transcurs d’aquesta regió durant el segle passat.

Descarregar NP Mediterrània

medi1