Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

jornadamobledestacat

Jornada tècnica: “Un armari de farmàcia del segle XVII. Criteris de presentació”

El Museu de Lleida ha organitzat el proper 4 d’octubre la jornada tècnica “Un armari de farmàcia del segle XVII. Criteris de presentació”, adreçada a tècnics de museus, conservadors i restauradors. La jornada presentarà el resultat de les tasques de conservació-restauració de dos taules policromades amb la representació de Sant Cosme i Sant Damià, que han resultat ser unes portes d’un armari de farmàcia. Les tasques, coordinades pel Museu de Lleida, s’inscriuen en el marc d’una col·laboració entre el Museu de Lleida i el Museu de Guissona, a més de comptar també amb el suport de l’Associació per a l’Estudi del Moble i l’Institut del Castell dels Templers de Lleida. Durant les tasques de restauració es va comprovar que un armari de farmàcia de Solsona tenia una policromia molt similar i es van estudiar tots dos objectes. Un cop confirmats els paral·lels, es van plantejar els criteris de presentació, que es donaran a conèixer en aquesta jornada.

Més informació i programa