Programa educatiu del Museu de Lleida 2018 - 2019

mediterraniacapçalera

Inauguració de la mostra “La Mediterrània del segle XX. Realitats i mirades des de Lleida”

El proper dimecres, 26 de setembre, a les 19.30h, s’inaugurarà l’exposició La Mediterrània del segle XX. Realitats i mirades des de Lleida”, produïda per l’Institut Europeu de la Mediterrània, l’agència EFE i el Museu de Lleida, i que ha comptat amb la col·laboració del diari Segre.

La mostra és un viatge pel convuls segle XX, a través de fotografies proporcionades per l’arxiu de l’agència EFE i seleccionades pel comissari de l’exposició, el periodista Tomàs Alcoverro. La particularitat de la mostra que es veurà al Museu de Lleida és la incorporació d’un conjunt d’imatges, seleccionades per la periodista Anna Sàez, que obre una finestra a la història gràfica de Lleida des de finals del segle XIX fins a inicis del XXI. Així, es presenta la ciutat dins del marc de l’Europa i la Mediterrània del segle passat, establint un paral·lelisme amb els fets més rellevants que van marcar el transcurs d’aquesta regió durant el segle passat.

Descarregar la invitació (pdf)

destacadawebmediterrania