Programa educatiu del Museu de Lleida 2019 - 2020

jornadaeducacioweb

II Jornada Patrimoni i Educació

Els propers 20 i 21 de març se celebrarà al Museu de Lleida la II Jornada de Patrimoni i Educació, organitzada conjuntament per la Xarxa de Museus de les terres de Lleida i Aran, el Museu de Lleida i la Universitat de Lleida, amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Segrià.

Els objectius de la jornada són obrir un espai de formació, debat i coneixement d’experiències tant locals com nacionals relacionades amb l’educació i el patrimoni; donar a conèixer la vessant transversal i interdisciplinària, i presentar algunes de les seves potencialitats com a eina educativa. Es farà èmfasi en dos aspectes concrets: accessibilitat i inclusió.

La Jornada s’adreça a professionals del patrimoni i els museus, a l’estudiantat en formació de múltiples àrees de coneixement i al personal docent de tots els nivells. La Universitat de Lleida reconeix l’assistència a la jornada amb 1 crèdit ECTS de matèria transversal (estudis de Grau) amb avaluació, i també és una activitat reconeguda pel Pla de Formació de Zona del Segrià del Departament d’Educació.

Descarregar el programa (pdf)