Programa educatiu del Museu de Lleida 2019 - 2020

El Museu de Lleida s’adhereix a l’Aliança Educació 360

El Museu de Lleida s’ha adherit a l’Aliança Educació 360. Educació a temps complet, integrant-se  a la Xarxa Territorial de les Terres de Lleida d’aquesta proposta impulsada per la Fundació Jaume Bofill, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica i la Diputació de Barcelona.

Una de les primeres accions que porta a terme el Museu de Lleida com a nou integrant de l’Aliança Educació 360 és la participació en la Setmana Cultural de l’Escola Jaume Miret de Soses (del 8 al 12 d’abril), que té com a objectiu apropar, posar en valor i apadrinar el jaciment de Gebut per part de tota la comunitat educativa i la població de Soses. Aquest és un dels jaciments arqueològics d’època ibèrica més rellevants del Baix Segre, del qual el Museu de Lleida conserva molts objectes; aquest és el segon any en què participem activament en el disseny i desenvolupament d’alguns dels tallers que conformen la setmana cultural.

Descarregar la nota de premsa