Exposició "Fams i abundàncies". Fins al 19 de novembre de 2017

Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

vilarsdestacat

El MAC inaugura l’exposició “La Fortalesa dels Vilars d’Arbeca. Terra, aigua i poder en el món iber”

El Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC) inaugura aquest dijous l’exposició La Fortalesa dels Vilars d’Arbeca. Terra, aigua i poder en el món iber, produïda conjuntament pel Museu de Lleida, la Universitat de Lleida i la Diputació de Lleida, i que ja es va poder veure al museu lleidatà del 19 de maig al 31 de juliol de 2016 i, posteriorment, a l’ajuntament d’Arbeca, entre el 30 de setembre i l’11 de desembre de 2016.

L’exposició, comissariada pels professors de la UdL Emili Junyent i Joan B. López, mostra el resultat de més de 30 anys de treballs d’arqueologia, recerca i recuperació patrimonial que s’han dut a terme a la Fortalesa ibèrica dels Vilars d’Arbeca, des del seu descobriment (1974) i l’inici de les excavacions (1985) fins a l’actualitat. Per primera vegada, es mostren un centenar d’objectes arqueològics recuperats a les excavacions, entre els quals hi ha ceràmica, molins, objectes metàl·lics, de pasta de vidre, etc.

Descarregar la invitació (pdf)

Invitació Vilars d'Arbeca