Programa educatiu del Museu de Lleida 2017 - 2018

lletresiartsdestacat

El cicle Lletres i Arts comença al Museu de Lleida

L’escriptora Núria Perpinyà serà l’encarregada, el proper dijous 31 de maig, d’encetar el cicle ‘Lletres i Arts’, un projecte impulsat per la Institució de les Lletres Catalanes, que convida a descobrir en clau literària obres de l’artista Josep Guinovart. Perpinyà “llegirà” l’obra Agramuntophitecus, de Guinovart, en el marc de l’exposició del mateix nom que es pot visitar al Museu de Lleida fins al 22 de juliol, co-organitzada per la institució lleidatana i l’Espai Guinovart d’Agramunt.

‘Lletres i Arts. Visions de Josep Guinovart’ està organitzat per la Institució de les Lletres Catalanes i l’Espai Guinovart d’Agramunt, en el marc de l’Any Gionovart. El projecte proposa un joc interartístic entre les arts plàstiques, la literatura (entesa tant com l’exercici de l’escriptura i la lectura) i l’àmbit museístic.

propostaGUINOVART_OK-CART2