Programa educatiu del Museu de Lleida 2019 - 2020

comunicat

Comunicat del Museu de Lleida

El Museu de Lleida vol expressar el seu rebuig a la sentència emesa pel Tribunal Suprem, a més de mostrar la seva solidaritat envers les preses i els presos polítics condemnats i les seves famílies.

No podem ni volem oblidar el suport que molts d’ells van donar al Museu de Lleida en els durs moments viscuts arran de l’execució provisional que va culminar la matinada de l’11 de desembre de 2017, quan la guàrdia civil, acompanyada de policia judicial i tècnics del govern aragonès, va endur-se 44 obres d’art del museu a Sixena.

Com a institució al servei de la societat, el Museu de Lleida no pot mantenir-se al marge de l’actualitat i més quan parlem de vulneració de drets bàsics, com la llibertat d’expressió i el dret a decidir.