Programa educatiu del Museu de Lleida 2020 - 2021

destacats

Clara Peya presenta ‘Perifèria’ al Museu de Lleida

La pianista i compositora Clara Peya presentarà el proper dissabte 24 d’abril el seu nou treball, “Perifèria”, el seu onzè àlbum. L’escenari serà la plaça del museu, que acollirà aquest concert seguint totes les normes sanitàries vigents en aquell moment. L’entrada serà gratuïta, però serà imprescindible reservar prèviament per qüestions d’aforament.

L’univers de l’artista s’inspira aquest cop en els espais de pas, en els marges, en allò que no han volgut que mirem. Les perifèries reals i emocionals que genera un sistema hostil que no ens abraça a totes. Els perímetres que emmarquen i classifiquen lo normatiu i la necessitat.

Clara Peya (piano i electrònica) estarà acompanyada en l’escenari per Enric Verdaguer (veu), Vic Moliner (baix elèctric i electrònica) i Didak Fernández (bateria i electrònica).

Web Clara Peya

Targetó concert