Programa educatiu del Museu de Lleida 2019 - 2020

Obra: Víctor Pérez PallarésFons Museu de Lleida Diocesà i Comarcal

Agenda d’actes del mes de març

Ja tenim disponible l’agenda d’activitats per al mes de març.

Seguim amb les activitats emmarcades dins de l’exposició De l’esbós al mur. Víctor Pérez Pallarés, muralista, com una visita comentada pel propi artista autor dels esbossos, el dijous 19 de març (Descarregar el pdf); o un parell de rutes molt interessants, que combinaran visita a l’exposició, i als esbossos que s’hi mostren, amb visita a les pintures ‘in situ’ que resten a diversos edificis de la ciutat de Lleida.

Destaquen, a més, el III Seminari teoricopràctic sobre pintura mural: L’acabat final i la incorporació en un nou espai, que tindrà lloc els dies 26 i 27 de març (Descarregar pdf del programa); i el taller infantil Decorem amb Scrapbooking (Descarregar el pdf), que es durà a terme el 31 de març, i l’1 i el 2 d’abril.

Descarregar agenda